قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی فالی پت

بازگشت کالا

مرجوعی کالا تا 7 روز پس از ثبت سفارش بلا اشکال است. مشروط بر اینکه بسته بندی آنها سالم و بازنشده باشد. همچنین در صورت بازگشت کالا، تمامی اقلام سفارش باید عودت داده شود. هزینه­ ی حمل(عودت کالا) برعهده­ ی مشتری خواهد بود. پس از دریافت کالا از طرف فروشگاه و تایید سلامت بسته ­بندی، وجه طی 48 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد (ارائه شماره شبا توسط مشتری الزامی است). همچنین اگر کالا مشمول حمل رایگان بوده باشد، پس از عودت کالا هزینه­ ی حمل(از فروشگاه تا محل مشتری) از وجه کالا کسر می­شود (مشتری این هزینه را می­پردازد).

هزینه حمل

هزینه ارسال کالا در شهر تهران (مناطق22گانه) مبلغ ثابت 35 هزارتومان بوده و حمل کالا به شهرهای دیگر به صورت پس کرایه به وسیله تیپاکس میسر است. امکان ارسال پستی نیز فراهم است که در هنگام ارسال و پس از ارائه کد رهگیری پست، هزینه از مشتری اخذ می­شود. این هزینه شامل بسته بندی و حمل تا دفتر پست و هزینه پست بوده و مقداری از هزینه­ی پست بیشتر است. هزینه حمل خریدهای بالای 1 میلیون تومان در تهران و سفارشات بالای 4 میلیون تومان در شهرستان­ها رایگان است.

زمان ارسال تهران

تمامی کالاهای فروشگاه فالی پت مشمول ارسال فوری هستند. بازه­ی ارسال در تهران ساعت 3 تا 8 بعدازظهر بوده و ارسال خارج این ساعت نیازمند هماهنگی با خریدار است. سفارش­ های ثبت شده تا قبل از ساعت 11صبح، عصر و شب همان روز و سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت، عصر تا شب فردای روز ثبت سفارش تحویل می ­شوند.

زمان ارسال شهرستان

همچنین برای ارسال به شهرستان­ها، سفارشات ثبت شده ظرف همان روز یا روز بعداز ثبت سفارش تحویل پست (یا تیپاکس) شده و بنابر قوانین سرویس حمل به دست مشتریان می­رسد. این بازه برای سفارشات پستی بین 2تا7 روزکاری است. کد رهگیری پست یا تیپاکس به محض تحویل بسته، به خریدار از طریق پشتیبانی اعلام می­شود.

صحت اطلاعات و حضور در محل

مشتری ملزم به حضور و تحویل کالا در بازه­ی مقرر شده فوق است. در غیر این صورت، هزینه حمل اضافی برعهده­ ی خود مشتری است. همچنین مشتری هنگام ثبت سفارش، اصالت اطلاعات وارد شده از جمله آدرس دقیق و شماره تماس حقیقی (که در بازه­ ی تحویل کالا پاسخگو باشد) را تضمین میکند و مسئولیت ارائه اطلاعات غلط (عمدا یا سهوا) را برعهده می­گیرد.

پرداخت در محل

امکان پرداخت در محل برای تمامی سفارشات فالی پت وجود دارد. در صورت مراجعه ­ی پیک به محل مورد نظر مشتری برای تحویل سفارش و عدم تحویل از سمت مشتری (به هر دلیلی)، مشتری ملزم به پرداخت هزینه ­ی حمل از انبار فالی پت به محل مدنظر خود و همچنین بازگشت کالا به انبار است.